dålig update som fäen..

jaaaa usch på min sjukt dåliga update..men har inte hunnit typ :) ska jag berätta vad jag har gjort dessa dagar ? jo jag har blivit fet försår ni . hahaha nej men jag har varit på 5 påskmiddagar :o känns som om jag har tröttnat gaanska mkt på påskat vid det här laget..eheh , så bjud mej inte på påskismatis . yäyä . nu ska jag snart möta älskling vid stationen =) saknad på honom..sen på onsdag blire nog filmmaraton med mina bruuuuudar :DDD hähä kul ska det bli ;) sitter o lyssnar på sån här riktigt jävla RÅ metal/rock :o hahah asssssså..vad har hänt med mej ? äe fifan . menmenmenmenmenmenmen nu tvingar ebba o tyra mej att spela My Little Petshop på Wii.. jojo , med nöje ._. not . aja nu måste jag dra , PUSS



twins ? ;) gammal fjortisbild på moi och stina haha..

KOMMENTARER


Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-10-12 // 10:49:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: