Bästa veckodagen: Fredag


Humör:
trött :-)


Favoritgodis:
allt :-D


Är det nåt du absolut inte äter:
hmm..är det nog


Kläder just nu:
lacktights , tischa


Musik just nu:
baby - justin bieber


Favoritsaft :
jorgubb :-)


Dagens längtan:
älskling :-(


Hur många kuddar sover du med: 2 st


Spelar du nåt instrument:
gitarr :-D


Dagens frisyr:
utsläppt och plattat


Kommer du ihåg din första kärlek:
hahah jaaaa (a)


Har du några homosexuella vänner:
Inte vad jag vet!


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja


Ser du på kärleken som ett misstag:
Nej, verkligen inte


Bio eller promenad:
Jag älskar promenader!


Dagens borde:
mycket


Dagens fundering:
pallar jag göra läxan ?

 

Snarkar du? Nej =)


Rädd för insekter?
MYROR HAHA


Det här är jag bra på:
Skratta :-D


Vad vill du jobba som?
har några alternativ :-)


Chips eller godis ?
Chips, jag överlever inte utan chips<3


Skriver du dagbok?
Min blogg är väl lite som en dagbok..


Har du tatuerat eller piercat dig?
Var nånstans? öronen isf


Hur många syskon har du?
3 =)


Är du rädd för blod?


Anser du att du är stark?
hyffsat ju :-)


Röker du?
Nej

 

 


Snusar du?
Nej, ush

Använder du knark? Nej

Kaffe eller te? te !


London eller Paris:
båda (a)


Favoritfärg:
depends on :-D


Född:
Kalmar


Nationalitet:
helsvensk !



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: