heeeeey , 1 april..

TJEENAE :) skolan gick snabbt idag , ba för att det är lov nu :d haha omg så många gånger jag blev lurad..första gången va i skolan o vår lärare sa att fotsvamp hade spridit sig i duscharna , o därför skulle det komma en läkare o kolla på våra fötter haha , o man skulle lägga upp högerfoten på bänken utan strumpor o skor , man tyckte de va lite mysko men sure tänkte vi.. " APRIL APRIL ! " alla ba ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH -.- haha :d sen andra gången så var vår tyska lärare typ sjuk eller va de va , de va ju sant , o då kom vår klassföreståndare o ba ; ah louise kommer inte idag så det blir ett oförberett prov på 3 sidor idag.. o alla ba WTF ?! men vi hämtade lydigt våra pennor o sudd.. " APRIL APRIL ! " igen :o hahaha fan , nämen vi slapp tyskan iaf ;) vi fick spela pingis ist , o jag ägde almida på 'vem där?' he-he-he.. vi hade btw tänkt o lura vår tyskalärare , men hon kom ju inte -.- segt :d haha gud va lättlurade ;) men nu e de LOOOOOOV !!! :D gött som faen . min brorsa o han kompis gick påsgubbar idag btw..så nu ska jag gå o käka upp hans godis :) haha , pussss !
min lilla påskgubbe !

KOMMENTARER


Anonym

DU SPELAR INTE SJYST PÅ "VEM DÄR?" ! Jag frågade är det en tjej och du sa nee och så var det en tjej ! du är hopplös du klara ;P

Du glömde ju VÅRT April skämt ! Sitta-UNDER-KATEDERN-OCH-NYPA-ELISABET! :DD

2010-04-02 // 21:59:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: