hemma från skolannnnnn ♥

jahani , nu är jag äntligen hemma efter en alldeles för seg dag i skolan :D men jag klarade mig . ska väl ut o lägga mig en stund i det skööna vädret (a) sen tvingar arvid mej o hoppa hah :) skolan idag ska vi inet snacka om hahahahha..helt jävla gaaalen ;) kan säga att vår busschaufför tutade på ngn..HAHAH mer säger jag inte..sen har vi mest luggit o gottat oss i solen på rasterna , skönt som fäen jöö. ahani , idag händer det väl inte så mycket mer , ska plugga lite till tyska grammatiken tills NÄSTA torsdag..haha ja jag hatar tyska grammatik :) äe , hörs senare , pussen ! ♥

KOMMENTARER


HAHAHA, tutade han verkligen på den där? ;o

2010-04-16 // 19:13:01

sv: en bra bild på diiiig :D

<3

2010-04-16 // 19:52:12

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-05-10 // 20:18:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: