:)

oj vad mycket jag har o berätta , haha ja faktiskt . vi börjar från början..

Lördag : vaknade alldeles för tidigt..fixade mej lite osådära , sen åkte jag till hacke , taggad till 1000 ! när jag kom fram så vare att byta om o vänta på resten av laget (y) sedan så värmde vi upp o spelade första matchen , vi förlorade..men det var bra ändå tjejer :) sen vilade vi kimme kom o snackade blablablaaaa sen spelade vi tre matcher till , den sista vann vi ! ;) hihi . sen så stacka jag , ebba o stina hem till stina , vi skulle ju gå på det där jeeeffla discot.. hahaha det SÖG :) iaf så kom kimme till stina ganska snabbt , det var bara stina som hann duscha men han fick vänta :d sen så drog vi till det B.O.R.I.N.G discot , vi kollade på star pilots sen så drog vi :p då stack vi till paradiset o morsade på lagen som sov där hahha :D vi var ute typ till 11 , sen drog ebba hem :) då stack vi till kimme igen , han stannade till halv 1 haha..efter massa tjabb med sin pappa :D då gick ja o stina o la oss direkt typ .
Söndag : klockfan ringde vid halv 9.. fyfan , då släpade vi oss upp o kollade på teve tills stinas brorsa vaknade , då gjorde vi frukost :p sen fixade vi oss o drog till og . det var bara att byta om o värma upp , sen börja spela ! vi vann båda matcherna på söndagen :D så vi vann b-finalen , vi kom 7:a haha men ändå.. sen stack vi hem , fick btw med mej en blå hacke tröja hem , känns som jag har 80 såna.. haha okej då FYRA :D sen så slappade jag hela dan , gick o la mig försent .
sen idag vare bara skolan som vanligt , ganska segt men ändå , nu sitter jag o glor på adam o eva he-he-he.. nää nu pallar jag inte mer :) pusssss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: