igår kväll/natt.

nu ska jag berätta allt som hände igår..
jo det var såhär , jag , stina och några fler ,var påväg hem från hanemåla. vi var precis vid tunnlen nästan vid donken (nybro-bor vet villken jag menar) , då kom det en moppe, han värjde av och jag med. in i en betongvägg i tunnlen. allt gick hyffsat bra och vi fortsatte gå med cyklarna. när vi kom fram till mc så var dawid o ström tvugna att springa in o hämta vatten till mej , delvis för att jag blödde o för att jag behöde dricka, jag började hyperventilera och skaka i hela kroppen av chocken,så stinas pappa fick hämta mig. dom tog hand om mig och ringde pappa som kom också. jag hade ju fortfarande svårt med andningen men dom hjälpte mej med den också.sen ringde vi sjukvårdsupplysningen och dom rekommendrade att vi skulle ringa ambulans. så jag åkte in , jag hade ont i nacken , foten o handleden. fick sånhär krage också. sen kollade dom o undersökte mej lite. jag fick ligga i ett rum och vänta på röntgen. sen röntgade jag min handled o nacke. dom hittade inget allvarligt som tur var , men har fortfarande problem med att röra handleden o allt. annars mår jag ganska bra , sleten och trött o stel men det funkar (:


KOMMENTARER


fin blogg :)

saknar dig stumpan! <33

2010-08-19 // 20:53:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: