Almida invaderar Klaras Blogg!

MOHAHA!
Almida här, har just jagat bort klara från datorn,har den alldeles för mig själv nu...MOHAHA!
Så,vad ska jag skriva för värdelös skit ? hm,ingen aning....
Förövrigt har klara jagat mig med en OTÄCK,ONDSKEFULL LOCKTÅNG!! AHAAAHAHA! Jag hatar hennes locktångar! Dom gör så ont :((( Men har jag nåt att säga till om? Nääääää, om jag inte gör det frivilligt då binder hon mig! (inte riktigt,men ja ja) Desutom mullar hon mig också! GAAAAAAAAAAAAAAH!!! Vad tycker ni om Mullning? visst ska man mulla tillbaks,va?
okej,nu ska jag inte gnälla på er, Bye Bye ;D
p.s Klara,jag ska förövrigt äta upp ditt huvud till lunch om vi inte spelar Barbie i svansjön ;O (vilket jag vill bara för att reta henne! ;DDD)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: