packa

just nu så borde jag packa.. ska ju till sälen imon , men bara för att jag vill ha med mej hela min garderob o mamma vet om det så måste hon inspektera varje plagg som jag packar (a) höhö . Måste duscha idag också , och ladda iPoden.. ohyes.. ska jag klara sälen tur o retur ( sammanlagt 18 timmar , visserligen ska jag vara där en vecka men) UTAN min iPod ? nae . ska lägga in lite ny music på den också ;) shit :o är hon redan halv 4 :o herregud.. jag har inte ens börjat packa , jag erkänner ! haha ba för det så ska jag ringa carl älskling ;) FAN . HAN ÄR PÅ TÄVLING . FANFANFANFAN . ah typ ngt sånt.. hahaha :p jag bara skriver , jag vet inte om vad.. blää på hela mej idag , jag måste duscha :o fyfan.. höhö . ciaoooo !

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: