heeeelg !

ohfyfan va skönt med helg nu (a) gick förresten helt osminkad till skolan idag :o Iallafall , haha på engelskan så hade jag " listen & read " ah där man ska typ lyssna på en cd o läsa den tillhörande boken samtidigt , och jag satte på lite musik ist för cd:n hehe , o tror ni inte jag råkade slita ur lurarna ur cdspelaren HAHAH , o alla satt knäpptysta o läste.. haha fan va pinsamt :d aoo , kunde som sagt inte va med på gympan för mitt knä :( så jag o sanna fick sitta inne o läsa , ha-ha.. försöker iaf få tag på älsklingen nu , men han bor ju typ i bowlinghallen så det är lite svårt haha :D Sen sitter jag o väntar på att mami ska komma hem med pizza ;) nu pallar jag inte sitta här mer , dagens outfit kommer upp sen ! ciaaaao .

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: