heeeeloooooo..

..ooooooooo . igen :) har glott lite på let's dance.. tycker det blir ganska tråkigt när man har glott på det i en två minuter eller något.. HAHA . I skolan har vi gått runt o sagt " kåv mä brö ! " , "gööökböök" , "köööka" till alla lärare , för alla våra lärare verkar ha olika dialekter.. typ såhär lät det ; kårrrrv med brrrrröd , kårv mead brööed . haha.. DET HETER KÅV MÄ BRÖ !!!! för vi är från småland och det finns inget som heter korv med bröd :) ja ba så ni vet.. sen idag på gympan så fick jag typ skitont i mitt knä , jag får ABSOLUT inte överanstränga det , men det är svårt att inte göra det när man är handbollsspelare och vill ge allt . så jag ger allt tills mitt knä nästan går av ( överdrift jao..) , sen så lägger jag mej på bänken o storlipar (y) vaddå i can't help it ._. kollade nyss på solsidan vetni :d hahha fan va kul de är ;) nej nu pallar jag inte sitta här o slösa min dyrbara tid på att UPPDATERA ?! varför tänker jag ens tanken UPPDATERA egentligen ?!.. okej . nu slipper ni mej . sooooo loooong..


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: