tjuuubre

Har tyvärr inte hunnit uppdatera ngt sista tiden :o men har inte gjort något sådär intressant tyvärr . Men vetni ! i söndags , när jag va med älskling , då så BOWLADE jag !! kan knappt tro det själv.. ah jag vann ju lätt dåe :) FEL . medans jag kämpade för allt jag hade och inte fick en enda strike , då kom carl o fick strike varje gång :o efter en kvart så hade jag ont i fingrarna , var skitsur och hade skämt ut mej , så då tyckte jag att det räckte och undrade hur länge man måste bowla . EN TIMME ?! . jo jag fick stå ut i en jävla timme till.. men sen fick jag fanta av älskling och då blev jag glad igen HAHA :D . Vad har jag mer gjort.. skadat mej.. jag går på kryckor igen u know :( jävla fifan.. inte okej . aja nu pallar jag inte skriva mer , snart kommer dagens outfit upp :) ciaaaaooo !

VARE NÅN SOM SA SNÖ ?!
mmh

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: