jag lever min dröm .

Hejsan bloggen , förlåt för dålig uppdatering , har inte hunnit ! men ska bli bättre på det :) just nu gör jag typ ingenting , måste väl ta o plugga lite matte sen.. eller MATTEMATIK som vår lärare säger..herregud , vem säger mattematik ? och ja jag vet att matte är förkortning på mattematik , tror det eller ej men jag var ju inte född igår . Usch det har varit ett jäkla snöväder hela dagen idag..ganska jobbigt , men så äre ! sen funkar knappt mitt cepe internet heller :d gud va härligt allt är just nu haha..och mitt i alltihop så är jag typ jätteförkyld , jag låter ungefär såhär ; iggen höer va ja säjä fö ja ä däppt [ingen hör vad jag säger för jag är täppt] . i helgen blire match o sen träffa älsklingen på söndag <3 näää nu måste jag plugga.. så ciaaaoo !



KOMMENTARER


heregud så gullig :o<3

2010-01-30 // 20:10:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: