i'm baaaaaack

ja visst är det helt underbart..ni har saknat mej vavava ? :'D ah så jävla tur för er annars så..ah annars kan ni ba dra..för liksom jag blir kanske ledsen då ?! TÄNKT PÅ DET ELLER ??!?!?!?!?!?!!?!?!..nej det har dom inte klara..inse fakta bara..DOM HAR KLARAT SIG FINT UTAN DEJ ! . nääää nu ska jag inte vara tråkig här liksom..elr det kan jag ju inte undvika :) TJALALALALAAAAAA.. sa ju det , jag kan inte undvika att vara T-R-Å-K-I-G . ae detta FUNKAR INTE UU KNOOOW . nu ska jag komma på nått o skriva om.. ah det går ju inte så bra liksom.. jag skriver om vad jag gjort idag ! :DDDDDD även fast ingen kommer orka ödsla tid på att läsa om mitt otroligt spännande liv.. men ni missar något om ni inte läser :) hehehe jag visste väl att ni skulle fortsätta läsa . Ah jo idag så skulle jag spelat match mot några , men dom tyckte vi var för läskiga så dom fegade ur , eller ah.. dom fick inte ihop till ett helt lag..men tekniskt sett fegade dom ju ur.. ah skitsamma . så jag var med stinis idag :) vi tog kort , egobilder , nolifers som vi är . SEN RINGDE VI FAKTISKT KIMME SOM FYLLER ÅR IMON O GRATTADE HONOM :D men den otacksamma jävlen ba ; men varför ringder ni inte imon ? -.- då fick jag damp på honom o ba ; MEN DU SKA VA GLAD ATT VI RINGDE ÖVERHUVUDETAGET :o ah sen så blev jag normal igen :) elr med normal menar jag inte normal..utan normal i min värld..i er värld är jag extremt onormal.. ah herregud ._. imon.. IMON NI !! JAAA DÅ NI !!! då kommer älsklingen hit (a) har ni några problem med det eller ? :o tänkte väl det.. elr va sa du ? du där på främsta raden ? VA ?! DU GÅ UT HÄRIFRÅN OM DU SKA STÅ HÄR O SÄGA ATT JAG ÄR GALEN ?! :o asså jag fattar om ni inte fattar vad FAN jag skriver , har full förståelse för det asså :) men nu ska jag faktiskt göra något annat än att sitta här.. jag har faktiskt ett liv.. jag har MILJONER saker att ta itu med.. för kände jag för att sätta mej och uppdatera kanske ? nae det gjorde jag inte [ SANNINGEN = JAG HAR INGET LIV OCH JAG SATTE MEJ HÄR I BRIST PÅ ANNAT O GÖRA ] . blir nog en paus i alla MILJONER saker jag ska göra , och då ska jag uppdatera på min coola blogg vetni :) detdär var mina kloka ord , tolka det hur ni vill , ciaaaaaao !


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: