I'ts friday im in love .

Nu sitter jag här och deeeeegar typ.. snart kommer stina och erik hit :) men först blire att käka pizza med stina , sen drar vi väl typ till adam . Imorn så kommer älskling hit , han är grymt saknad kan jag säga <3 Idag har jag faktiskt STÄDAT mitt rum ! ja jag är lika chokade som er..och ja det är faktiskt välgjort..hehe känner mej dukig (h) eeeehöööhhheeeeeeehhää...? min katt ligger i handfatet och sover , ja jag vet att ni tänker ; vad i HELVETE är det med kattfan ? ja så tänker ungefär jag också.. men vi klandrar inte honom för att han är cepestörd eller hur :) Ja jag vet att jag är utahelvete tråkig :o men jag vene vad jag ska skriva om :o kommer väl uppdatera när jag o stina kommer hem hit (y) näää nu pallar jag inte skriva mer . pusssssen <3


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: