DATANÖRD SYNDROM !

shobadilobidabooboo ! hej , alltså . eeeh jag sitter här..och eh lyssnar på..musik ? är typ öööh astrött..meeeeen..liksom jag kan inte sova.. SÅ DÅ UPPDATERAR JAG :) nu bleeeeev ni väl glada ? tänkte väl det . Ah jo annars så sitter jag här och saknar älsklingen :( han kommer hit imon villket jg har sagt typ 560997 ggr , men om ni är senildementa som jag så äre ju bra att jag säger det en gång till eller hur ? :) och vetni..jag är tuggummi beroende :o jag har ALLTID med mej tuggummi , vart jag än går , helt gal1..oops *galet . FÖRSTA DATANÖRD SYNDROMET H3H3 . AAAAMMMAAAGAAD ! ANDRA DATANÖRD SYNDROMET :o oherregud dethär funkar inte..ae..asså..aj jag har ont i röööööva . kan fan nt resa mej upp. im STUCK . kul . hehehe jag ska tvinga carl o kolla igenom HELA tjejboxen imon :DDDDD tjejboxen = love actually , notting hill m.fl . ni vet sånadär filmer som killarna FASAR att glo på , men jag är tjej och jag kan aaaaaaaaaallltid få som jag vill , carlgullä kan inte säga nej till moi :) hahah JAG ÄLSKAR HONOM :'D . aaaaaah aaaassssååå tttyyyyppp heeeeejdddååå aaalllaaa bbbbooooorrrrinnngggg määäännnniiiissskkkooooor :*

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: