hejhejhallåååååååååååå nu e ja hemma..

tjaaaaa. kom hem från danmark iiiigårkväll , så jävla skönt ! har just nu bara en bild o lägga ut eftersom alla andra e på kameran..och jag har inte fått min data än ju :( men bilderna kommer då , ni får påminna mej ! vi fick ngt usb-minne när vi hade åkt ngt skit på legoland med bilden , var tvungen o täcka över för jag ser ut som om jag är tandlös och snusar.. HAHA tänk er sjävla FORHELVEDEEEEEEE. najjjjjmen en hälsning till alla er..som trott på mej och det jag gör , TACK :) ASSSSSÅ FRÅGA INTE jag vet ej vad jag snackar om mannnnnen.
mm.
juste.
FAN SÄGERU?
precis.
haaaalllå jag läser faktiskt..EN BOK!!! helt fucking umbeliveble.. nejmen typ stenhuggaren av camilla läckberg. och den är faktiskt bra ihihihih :D:D:D:D


She take my money, well I'm in need
Yeah she's a triflin' friend indeed
Oh she's a gold digger way over time
That digs on me.

så jävla tråkigt har jag..och ont i hööövet ._. nu går jag.. hejdå.

 
hahah så jävla fint.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: