"VI ÄLSKAR LASSE!"

När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
För dig, för dig för dig

du säger väl till om jag ska gå
du säger till
eller följ mig till dom gråa, höga husen
bakom järnvägsspåren
om du vet vad du vill
om du vet
har du ingenting att hämta här
ingenting att hämta här

men vid vägen längs bäcken som sakta ledde hem
där är himlen lite närmre för mig
där har tiden gjort en hållplats för oss och allt som hänt
dit kan jag gå och sakna dig
dit kan jag gå och sakna dig

En elegi för alla sorger den där hösten handla om
För en mor som sjukna in, för ett barn som aldrig kom
För skuggan över gårn där aldrig solen lyste in
För en ork som inte fanns, du sakna min, jag sakna din

Himlen faller ner,
det svider till där kniven skar,
jag har varit vaken hela natten,
känt om hjärtat sitter kvar,
känt om hjärtat sitter kvar.

kom änglar kom älvor det börjar bli kallt
här sitter jag o baddar såren med salt
det går åt helvete med allt.


lars winnerbäck , you can make my day ♥


 var ju på winnerbäck iiiiii...söndags :) det var helt jävla magiskt! fyfaaaan vad vi skrek , sjöng o bara..ÅÅÅÅÅH HAN ÄR HELT OTROLIG , DET HAN SJUNGER , MAN BLIR HELT...oförklarligt alltså , helt jävla obeskrivligt , måste verkligen göras om ! stod längst fram o gapade ;) köpte en winnerbäck plansch , stooooooooor är den..omg lööööööv. najemen nu ska jag käka pasta sen kolla på bruno ! pöss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: