godmorrrrrrr'n

jaa idag blir det chill mode on !
ända tills kl 6.
ja ni hörde rätt..
DÅ KOMMER BELLA!!!!!
hur orkar du , tänker ni säkert nu
jo jag ska berätta för er , att det gör man inte , man vill bara inte göra henne ledsen (: NÄÄÄÄJDÅ . bellla är bra :*
jomen vi ska ha typ sjön runt imon..
snälla fråga inte vad de e för ngt
tack.
och ah jag o bella ska ha en station utanför mitt hus , och dåååååe sover hon hos mej =D
jaaaaaaaa hon är lat som inte pallar cykla till mej på morgonen (:
naj men jag förstår henne , det är JÄTTELÅNGT..
not.
yäääääyä , jag är riiiisig som fäen idag ska jag säga er. najmen ska dra o duscha nu.. och solen skiner idag ! så kanske drar ut o sccchhteker elr nååååttttt. hörs senare.
pusssssssssssssss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: