tjäääänare

yes halloj. igår blevde älskling o hans homies typ ;d drog hem till dawid . alle,dawid o älskling spelade call of ngnting..och jag spelade faktiskt också ! (a) älskling är så schysst han ba ; KLÄTTRA UPP FÖR DEN STEGEN !!! och jag för det..och vad gör han om inte han SKJUTER MEJ.. HAHAHAHHA.
blev tjurig.säger vi (a)
sen typ drog vi till netto , dom köpte grädde på burk o hällde i sej HAHAHAHAHHA.
äckligt typ jao.
sen srog vi hem för älskling skulle skjutsa mej till stationen , i bussen var det fullt med studenter och det lät ungefär såhär " bira bira bira BÄRS BÄRS BÄRS ! " .
ahahahha aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
nu sitter jag här , glor på argentina-nigeria ofc(a)
♥♥♥ARGENTINA♥♥♥
ja inte hejar jag på nigeria..
</3nigeria</3
ääääe nu pallar jag inte sitta här mer , häjdå.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: