fån't ja en körv , så hoppa ja i älva' !

AH JOOOO . DEN LÅTEN IN MY AND STINAS <3 !!!!!! hehehe sen gillar vi att skämma ut min lilla calleballebuuus i sporthallen..men hallå ? vi kan ju inte hjälpa att dom spelar vår favvolåt ! :D HAHAHAHA seriöst jag har dampryyck todaj . mmh . juste . OIHRUGHWTYGWEBTYEFU UGUHUHUHUHUGUGUGUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . jaa.. ööh , jag ska duscha idag o sen så ska jag plugga o göra min övningar som jag fått av sjukgymnasten , sen ska jag tvinga pappa o hänga med mej o jogga mina 3-4 km , beror på hur mycket knäet klarar..o PAPPA ;) hahaha nejdå , han är domare , han borde klara det :o nääämen jag har läxor o göra kom jag på..fuuu på att . aja , har ringt älskligen också , stackarn var sjuuuk :( HAN FICK EN LUFTPUSS AV MOI HIHIH :D nä nu måste jag duscha , göra rehabövningarna , skriva novell , se på teve , sova , vakna , gå i skolan , jogga , äta , mysa..ah o.s.v . PUSSSSSS . nä . ba carl som får det..sådetså ! ciaaaaaao . PLUS ATT NI FÅR ERAN FAVVOBILD PÅ MEJ O STINA :DDDDDDDDDD

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: