hallå i stugan :)

hej alla glada , kom nyss hem från skolan , den var väl helt okej tycker jag :) har gjort klart min svenskauppgift nu ! eller nästan iallafall hihi . Nu håller jag på o göra kyckling tortillas med smält ost och creme fraiche (a) supergott . sen ska jag plugga lite o sådär :d dislike asså ! men , vi störtgillar att det är påsklov nästa vecka ! :D höhö lov äre enda vi har ju ;) seriöst det är skyfall -.- men hoppas solen tittar fram lite också :D kanske ska ut o ta kort sen , inte för att det finns något att ta kort på men..hahah :) ae de blir att ringa sötnos istället ;) förresten , jag fick godkänt idag på matteprovet HÄHÄ , yäyä , bloggar seeenare , puss:)

HAHAHAH ja är cool , right ? :D



Conversen :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: