morsssssss

Kom hem från träningen för ett tag sedan :) har käkat o sånt , nu återstår bara duschen o sen väntar jag på att min calle ska ringa :d Hoppas vi kan ses imon , elr i helgen iaf :) synd att våra scheman krockar med matcher osånt :o ajaaaaaa , min rygg har seriös damp..DEN KLIAR HELA TIDEN ?! OCH DEN KLIAR SOM MEST NÄR INGEN KAN KLIA MEJ PÅ RYGGEN . TYP OFFER . haha jag fick gå in till brottarhallen idag o hämta en medicinboll..kände mej typ liiiite aningens liten med dom stooooooora brottarna..höhö ;) men nu hinner jag inte skriva mer , ni får en bild från sthlm..saknar.. aja , puss !

KOMMENTARER


^^,

Du,Det var JAG som hämtade den där jädra bollen! du bara "Du får knacka"! Haha :D

2010-03-18 // 20:41:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: