tjäääääääna mittbääääna

Nu sitter man här..AGAAAAIN. ja jag har inget bättre för mej , inget liv eller så , icke.igår så shoppade jag o mamma ,jag har ruinerat henne nu..har köpt jacka , två linnen , en kjol , en tshirt , en kofta , ett par jeans , en randig tröja och snart ett par vita converse ! :D nej , jag är inte bortskämd , allt detta behövde faktiskt , lovar . och det var skiiiiitlängesen jag o mamma storshoppade :) snart blire spårlöst , o jag gråter lika mycket varje gång när dom träffar sin mamma eller pappa eller vad det nu kan vara..haha mes är jag. sen har älsklingen börjat sjunga på " boba zoo boba zoo boba zoo zoo booo! " hela tiden HAHAH , ni vet villken jag menar eller ? nä nu ska ja se på spårlöst.. HEJDÅÅÅÅÅÅÅ DÅRÅ .

KOMMENTARER


Almida ^^,

Om jag så håller ett helt tal om att vita Converse INTE är bra,ska hon ha ett par iallafall -.-'

Du är som du är,Klara....:P

2010-03-24 // 17:06:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: