tjamors


It's gonna take a lot to take me away from you 
There's nothing that a hundred men or more could ever do 
I bless the rains down in Africa 
Gonna take some time to do the things we never have .

OHYES ! hihi den är så gryyyyym asså :) aja , idag så vaknade jag alldeles för tidigt men ändå försent..ja alltså försent till skolan..okej jag vet jag gör det hela komlicerat som FAN . yeye , hittar iaf inte min kamerasladd..misstänker att den ligger nånstans hemma hos stina ;) så blir tyvärr inga nya bilder ! bara för att vi gjorde världens bästa video till björn rosentröms " het " , o sen får ni inte se den..aja hoppas ni överlever :) iaf så har jag råpluggat SO o matte nu dåva..så jag ska se på andra avenyn snart också (y) sen blire natten för mej..ah nu måste jag plugga lite till innan AA . ciaaaao !

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: