bella&tyra show igår..

någon mer än jag som såg på bella&tyra show igår ? då vet ni vad,  jag snackar om. Kissie var helt jävla fucking otrolig igår ? hur orkar man ens vara så bitchig och hacka på folk så som hon gjorde . Jag har aldrig gillat kissie och jag har tyckt att hon är helt bombad , men jag tänkte ge henne en chans och visa att hon inte är sån i verkligeheten..men hon var värre , hon var brutal ? hon är osäker , hon mobbar folk , hon tror att hon är något. kissie idealet , är det så vi vill ha det ? stora bröst och stora läppar ? nej , det vill iaf inte jag. nu har jag fått skriva av mej lite , och om kissie ser detta ( villket hon troligtvis inte gör ) , så vill jag att hon tar åt sig , för det är hur jag och säkert många fler upplever henne ! nu har jag bara sagt vad jag tycker , alla får ha sin egna åsikt right ? men om hon ändrar sig så kommer hon nog få flera läsare som läser hennes blogg för att den är BRA , inte för att den är helt korkad. såå nu har jag sagt mitt , ha det bäst alla :) här har ni länken till bella&tyra show om ni inte såg den igår : http://nyheter24.se/bella-tyra-show . :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: