There are only 3 things a girl needs in life - Love to make her weak, Alcohol to make her strong and friends to pick her up when they both make her hit the floor

shit va seg dag orkar ickvard nånting oså assåå.. blir fanimej kyrkan hela helgen för nu jävlar ska jag bli klar med konfan! dock inte idag för fyfan långfredag.. hur mke stoneface som helst i kyrkan om man ska dra dit. nej takkinen..
imorgon ska jag shoppa arlset av mig med mamma osv. sen blir det påsmiddag.. sen blir det påskmiddag nästa dag igen.. tjock som en gris kommer jag blir. just nu är jag dessvärre fattig som en kyrkråtta så mamma får stå för pröjset i guess hehe. faa-an vad fint vårväder de är ute.. funderar på att dra o ut o gå laaajte.
sitter förövrigt och lyssnar på gubben i lådan hihihi.. så sjukt många minnen :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: