I'm simply just so sexy it overflows

hellu igen bloggen, vet inte vad jag gör med mitt liv längre? sitter o degar men jag ska fan inte klaga, för plugget slipper jag! Har iaf spenderat helgen i kalmar sporthall o kollat på när mina bröder spelar fotboll, ska nämligen leva på deras cash sen när dom blivit fotbollsstjärnor så man måste ju va där from the start o stötta liksom ;) har även inhandlat lite klappar, men långt ifrån alla tyvärr haha! Och jag fastnade i en hiss med ebba..... började asgarva först men sen va de fan inte kul längre, jävlar va rädd man var! då ska vi ju dock inte snacka om ebba, pissade nästan ner sig svär haha. Men så går det när man är för lata för att gå upp för en ynka liten trappa..! Har iaf bolldag imorgon o är SÅ JÄVLA TAGGAD!!! så sjukt kul är det hhiihiih :D Måste käka lite nu o duscha, sen kolla på andra avenyn. Hoppas på att erik kommer hit imon men vi fårse ;) kisses and hugs dear blogreaders ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: