om vinnarskallar...

har en sån jävla vinnarskalle.. höll på att slå ihjäl någon när jag,arvid,mamma o jens spelade legospelet... känner hur det bubblar upp i mig, min vrede stiger när jag förlorar.. " HAAAHA!!! KLARA FÖRLORADE!!!" NEEEEEEEEEEEEEEEJ DET GJORDE JAG INTE DITT LILLA KRYP, DÖÖÖÖÖÖÖ!!!!.
något sånt på ett ungefär. helt sjukt ju.
"klaaara är en liten bebis som inte klarar
av att förlora,hon är en LOOOOSER!"
detta beteendet är långt ifrån normalt alltså..
iaf!
dagen idag har varit så jäkla seg, likaså alla andra jävla tisdagar på denna jord...
hittar inte mina tyska och fysik böcker. hoppas nu som en jude att dom ligger i skåpet jajjjjjaajaj.
sitter o spränger mina högtalare bara för att jag är så förbannad, gosh kommer bli döv och få tinnitus.

men jag har bättre saker för mig nu
vi kan ju låtsas iaf
sooo..ain't got time for u blöggen
har all tid i världen förövrigt
kyssssss!
puss på rompan

Magnus Uggla – Kung För En Dag 

MAN E KUNG KUNG KUNG



en sommar bild på dom finaste jag vet.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: