tusen chanser men dom tjänade inget till

''Är så himla besviken på mig själv att jag ens älskat dig en gång.Så himla besviken på att jag nästan alltid faller för trasiga själar.Jag ångrar allt. Tro mig. Om jag själv fick välja så skulle jag aldrig kollat åt ditt håll. jag kommer aldrig mer kämpa för dig. Du va inte värd det. Bästa sättet att förverkliga sina drömmar är att vakna. vakna då förhelvete. Vi frågar oss varför man säger föralltid fast det inte existerar. Men innerst inne visste jag att vi båda ville säga det högt till varandra. Att våra känslor föralltid skulle finnas där, ivarjefall kändes det så. Nu förstår jag varför vi aldrig sa det. det kanske var bättre utan dig, du förstör mig totalt med att du bara finns i min närhet. Jag gav dig allt, men inbilla dig inte att jag kommer lägga mig ner och ge upp. Det var kanske det du ville förresten, du ville känna dig omtyckt. Du fattade bara inte vilken kärlek som fanns att bara hämta hem. En dag kommer du fatta varför jag inte orkar med dig längre. så jävla trött på dig nu. nej förresten, du kommer aldrig att förstå någonting, för du är så jävla blind och korkad. Du har så rätt när du säger att du inte är värd mina tårar.Jag är lycklig nu. Låt mig vara."


men ändå den finaste jag mött, bortom all tid och rum,den vackraste.
DRÖMMEN VAR FÖR BRA FÖR ATT VARA EVIG.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: