mitt hår!

Tänkte berätta lite om hur jag stylar mitt hår och villka produkter o verktyg jag använder :)

När jag precis kommit ut ur duschen så handdukstorkar jag håret
och oftast låter jag det självtorka. När det är helt torrt så brukar
det vara frissigt o lite vågaktigt och inte alls snyggt.
Då börjar jag med att använda Hot Straight Cream från L'oréal.
En lotion som jag brukar ta i torrt hår, det gör håret platt hela
dagen, man får mjukt o glansigt hår, dessutom luktar den gott!
Värmeskydd är jätteviktigt för att håret man inte ska slita på håret allt för mycket,
så innan jag plattar håret så använder jag Poker Straight från Lee Stafford.
Himla bra värmeskydd, gör att håret blir lättare att platta också. och ett STORT plus
för att den luktar så himmelskt! brukar spraya i lite i håret även när jag inte fixat det,
bara för att de luktar så gott hihi! och min plattång heter Babyliss iCurl.
Och tillsist så brukar jag använda 24 Hour Body Blow Dry Lotion från TRESemmé!
jag sprayar i det i håret när jag plattat o allt,då får man lagom mycket volym.
passar särskilt bra till rockig mittbena!
Där har ni lite tips om hårprodukter o lite smått o gott :) enjoy!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: