de måste va ditt fel

ahahhah sorry för sjukt dålig uppdatering blögg bebos..men jag ska förklara en orsak till detta nu,
jag har gått o fått hjärnskakning! aa lite random i know i know. men jag fick en fet boll i huvet på gympan, och fick ligga o vänta på akuten från kl halv elva på natten till kl fyra på morgonen.. SÅ JÄÄäääÄÄÄääÄvla inte ok. och dom skulle bara konstatera att jag hade hjärnskakning? tjenare mannen tänker man ju......
aja slutsnackat om den skiten nu, imorgon äre mycket på g you knooow!!! drar till stan med stina efter skolan för att vi ska klippa oss, ska köpa present till mamma, och en liten present till mig själv..ett nytt smycke till lilla navlen :):):) hur ska jag bara ha råd med allt asså..lär ju fan va pank sen! men de är väärt de för jag konfimeras ändå på söndag, så då lär jag va på att igen hehe ;) nae fyfan mitt huve sprängs.. bläö. pusshaj
två små fjårtizar! fast jag gillar dom ändå..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: