Dag 2 - Mina syskon.

Jag har 3 syskon, ett hos mamma och två hos pappa :) + oskar, som är som en bror för mig, ni får en bild på honom också


Ebba..

snart 6 år, glad nästan hela tiden! förutom när hon blir riiiktigt sur och då blir hon lika envis o jobbig som mig haha..
babbla är hon också väldigt bra på hihi.
Olle..

Nästan 8 bast, fyller en dag innan mig! det gillar vi inte.. ;) jävligt bra på fotboll också. Hans liv går ut på att mucka bråk med mig, typ ;)
HAHAHHAHA MEN KAN INTE BILDEN BLI LITE STÖRRE ELLER???? förlåt om ni scrollade ner o sket på er men orkade inte byta...

Arvid..

nyss 8 år fyllda, lever för att spela Nintendo heeh.. annars go o jävligt tjurig för jämnan men så äre
Oskar..

vet det mesta om mig. kan prata om allt med honom! verkligen en fin människa

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: