dag-för-dag-lista

yes, livar upp bloggen lite :)

Dag 1 - En bild på mig + tio fakta om mig själv
Dag 2 - Mina syskon.
Dag 3 - En plats jag vill besöka
Dag 4 - 10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30
Dag 5 - Om jag vann 10 miljoner
Dag 6 - I min väska
Dag 7 - Min drömresa
Dag 8 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 9 – Mitt drömbröllop.
Dag 10 – Min första kärlek.
Dag 11 – Det här får mig att må bättre
Dag 12 – Min favoritresa.
Dag 13 – Dina planer för sommaren
Dag 14 – Favorit film
Dag 15 - Favoritfotot
Dag 16 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 17 - Favoritplagget ur garderoben
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad
Dag 20 – En bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?
Dag 21 – En bild av ett favoritställe

update: börjar imorgon!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: