take me awaay

hata svenne vädret right now alltså :( kul att vi har teknikprov imon som jag har övat på ungefär.. inte ett skit! men stefan älskar ju mig ändå hehe ♥ har ett stort jävla so-prov snart också, blir ju inte bättre för att vår lärare håller på o tjatar om att de e de största provet vi någonsin kommer göra.. herregud chilla förfan! tog förövrigt den goaste jävla duschen på länge idag för er som ville anteckna ode. Helgen bestod av att gå på stan lite med mor i fredags. På lördag blev det också stan fast med Erik istället. Vi gick från min pappa till modehuset vilket han tyckte va så hiiimla ansträngande.. kom på att FF spelade match så vi hamnade mitt i ruset, de va en gubbe som cyklade ner i diket typ, o när han skulle komma upp med cyklen o de igen så ramlade han ännu mer o började typ lipa hahahaha, skadeglädje är den enda sanna glädjen! har iaf bara chillat idag o pluggat lite. ska gå o lägga mig nu o tagga en ny skoldag..hm.. kisses ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: