‎"I'm not a second option. You either choose me or you lose me."

finaste ever;
säg att du låg med andra tjejer under hela vårt förhållande, grät jag. snälla.
nej, sa han. jag älskade dig. mer än någon annan
hur fan tror att det hjälper skrek jag. hur fan hjälper det? du gör det bara värre.
hur fan kan jag göra det värre? skrek han tillbaka. vill du att jag ska säga att hela vårt jävla förhållande var en bluff?
ja, skrek jag
varför då?
för att det känns bättre, svarade jag.
V
jag sa inget.
tårarna brände bakom ögonlocken.
trasig.
fullständigt sönder inuti.
jag såg upp på honom.
där han stod han
han jag älskade så mycket
samma ögon
men ändå inte
för att det känns bättre att veta att jag aldrig hade dig
än att jag hade dig och förlorade dig, viskade jag.
men så var det inte, sa han och tårarna rann ner för hans kinder.
jag älskade dig.
mer än någon annan
säg att du låg med andra tjejer under hela vårt förhållande, grät jag. snälla.
nej, sa han. jag älskade dig. mer än någon annan
hur fan tror att det hjälper skrek jag. hur fan hjälper det? du gör det bara värre.
hur fan kan jag göra det värre? skrek han tillbaka. vill du att jag ska säga att hela vårt jävla förhållande var en bluff?
ja, skrek jag
varför då?
för att det känns bättre, svarade jag.
jag sa inget.
tårarna brände bakom ögonlocken.
trasig.
fullständigt sönder inuti.
jag såg upp på honom.
där han stod han
han jag älskade så mycket
samma ögon
men ändå inte
för att det känns bättre att veta att jag aldrig hade dig
än att jag hade dig och förlorade dig, viskade jag.
men så var det inte, sa han och tårarna rann ner för hans kinder.
jag älskade dig.
mer än någon annan.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: