this is a dream for the weaker

har inte haft tiiid att blogga, har ju dock studiedagar nu men har vart hos stina sen igår så har inte kunnat blogga :) men nu slänger jag in ett inlägg! är nyduschad och fräsch nu och rätt trött faktiskt.. hade utvecklingsamtal idag också, trodde fan jag skulle bryta ihop där inne va så inihelvetes seeeg haha (a) men det gick finfint det också. ska nog ta och städa upp lite i mitt rum då man får finbesök imon hehe, har tillomed dammsugit tro det eller ej! just nu saknar jag ebbs en hel del som befinner sig på cypern, fusk :( fast hon kommer hem imorgon om hon inte har blivit bortlovad till någon cypriot där nere.. Blir iaf till att stå och sälja kakor på bäckebo marknad och rulla in lite pengar till klassen yeeesyes, lite drygt but min fina vän almida står ju med mig vid ståndet så vi ska nog klara av vårat pass! nu ska jag somsagt städa upp lite här och sen gå och nana.. bjussar på en härlig sommarbild, pussar.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: