Jag ser de jag ser och jag ser inget annat, o de ja ser när jag kollar gör mig riktigt förbannad

Jaha hej bloggen, idag har de hänt såå jävla mycket intressanta saker!! vaknade, åt frukost, packade, la mig o kollade på film.. roligt jappjapp. Min katt låg o fes ner hela min säng igår så de var ju också väldigt trevligt så att säga. Nu undrar ni vad jag packar till.. och även om ni inte undrar så får ni veta ändå, jag ska upp till fjällen i en vecka! yeeeey. Såå min update kommer vara sämst, men ska försöka slänga in ett inlägg nångång. Längtar V E R K L I G E N tills kl 4 imon då jag måste upp, för då bär de av mot en 100 mils resa på 12 timmar, taggad som en taggatrå!! tyvärr så måste jag lämna er meeeen jag kommer tillbaka.. hehe hejdå.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: