tillbaka, tror jag.

Yes, låter rubriken tala.. har haft himla mycket grejer på gång. Allt från att åka ambulans och massa prov :( suuuger? ohja. Kan berätta lite om igår när jag hamnade på akuten.. Jag började känna mig yr och illamående efter första lektionen, så jag fick hjälp till korridoren och la mig ner på en bänk där. Efter ett tag fick jag svårt att andas, jag kunde andas in men det tog stopp när jag skulle andas ut.. så min lärare ringde sjukvårdsupplysningen, dom sa att de va säkrast att ringa ambulans. Väl i ambulansen tog dom blodtryck, blodsocker, kollade lite andra grejer och jag fick drop och syrgas. Blev lugnt efter ett tag, dom ville avvakta och se hur det blev och vad dom kom fram till. Jag började få svårt att andas igen, så dom kollade lite saker igen.. sedan fick jag ett rum i väntan på vad dom kom fram till. Jag skulle tydligen göra en lungröntgen, men dom såg inget där heller så jag fick åka hem. Åkte till skolan idag även fast mamma tyckte jag skulle stanna hemma, åkte hem på första lektionen.. nu ligger jag här o deeeegar, ska ta mig en riktigt låååång promenad tror jag! kisses ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: