friday the 13:th..

Usch hatar verkligen fredag den 13! brukar klanta mig i vanliga fall en hel del, så dessa dagar är inget för mig.. meeen jag klarade mig förvånansvärt bra! Är väl bara en myt dedär med oturen, men lite smått vidskeplig är jag allt ;) Skolan idag gick snabbt som vanligt, har bara 3 lektioner o några håltimmar om vi säger så haha! drygaste är väl tyskan som suuuger dase, har det i 100 min ._. blöh. När jag kom hem så tränade jag lite oså, sen åkte jag in till abro och ledde juldanserna med mina små kompanjoner, skulle ju raska ut julen som vi gör varje år, klart man ställer upp :D En feeet pizza väntade på mig när jag kom hem och det var ju inte helt fel precis hehe.. tjockis. degat hela kvällen, kollar på film o är lycklig över att jag faktiskt får sooova ut imorgon! life is a rollercoaster, you can either scream everytime you hit a bump or you can throw your hands up in the air and enjoy it. Och med dom visdomsorden kära vänner, tager jag nu farväl för idag! kisses ♥

KOMMENTARER


Hej jätte fin blogg du har

Kolla gärna min blogg http://jakoobssoon.blogg.se

Kram

2012-01-14 // 00:25:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: