get high o information

ey bloggen! sämsta jävla uppdateringen för mitt internet är det något fel på.. men vi hoppas att det är fixat tills idag när jag kommer hem, annars jävlar ringer jag till Telia o skäller ut dom haha. Meeeen kan berätta lite om dagarna.
.
Onsdag: Ebba kom hem till mig i kalmar, trevligt trevligt hade vi även fast inget gick som panerat typ, åkte in till stan en stund fast ingen pallade så vi åkte hem rätt snabbt med lite snacks med oss hehe.. satt o garvade hela natten. Kollade på The Ring också.. haha så jävla episk film, inte ens läskig? aeee sög.
Torsdag: På torsdagen sov vi rätt länge, så de va gutt! hade ju planerat att gå på Nybro Open (en fotbollscup) på kvällen, och de gjorde vi ju också ;) det började vid 8 så vi satt där tills de slutade vid typ.. 12-halv 1 nånting? på natten alltså! Trötta o frusna gick vi hem till ebba o glodde på halva "vi saknar dig", sen somnade vi haha.
Fredag: Vi va tvungna att dra oss upp jävligt tidigt för ebba skulle ha kalas här hemma, jag åkte hem vid 12 tiden typ. Sen låg jag o degade hela dagen så de va gutt!
Lördag: Åkte in till ebba igen hehe, rätt sent dock, vid 6 tiden :) sååå vi drog o kollade Open idag igen! Alsterbro spelade ju hehe ;) Pisstrött blir man av att sitta i en kall ishall.. haha. Men vi kom hem vid halv 1 typ o kollade på lite film sen somnade vi.
Idag: Jao vi har sovit jävligt länge idag o glott på film o degat. skönt somfan. bloggar när min data funkar!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: